Tuesday 15 February 2011

"Poln kurac imam..."

Poln kurac imam tega, da je današnja družba prepolna ljudi, ki znajo zgolj izkoriščati tiste, ki bi radi dosegli, da se celotna družbena situacija spremeni na bolje. Večina teh, ki že ima dovolj, bi imela še več, zastonj in za ceno trdega dela tistih, ki si ne morejo privoščit rečt »ne«, ker bodo izkoriščevalci trenom oka najdli nekoga drugega, ki bo delal za drobiž.

Poln kurac imam glupega folka, ki bi ga lahko celi dan brcal v glavo pa ne bi doživeli pretresa možganov, ker jih enostavno nimajo. In ja, če si zgroženo užaljen/a, pol sam/a sebe podzavestno ali zavestno uvrščaš v to skupino. Ja, resnica boli, get use to it.

Popizdim, ko mi »prodajajo« lizike v obliki »bomo nardili zate reklamo in boš mel nekaj od tega«. Ja seveda, malo morgen. Ti meni lepo plačaj za opravljeno storitev, jaz bom tebi za objavo reklame, pa roka. Ne me met za norca, češ »tud jaz nimam nič od tega«. Koji kurac pol to delaš??? Ker imaš preveč cajta??? Get real!!! In ja, če ti prodajaš produkt, ki je delni rezultat mojega dela, meni pa ponujaš reklamo pol se goni u pičko materno, ker dnar tebi not kapa, meni pa ven leti (vsako delo je strošek).

In ja, pol ti imajo obraz prit s totimi sick-sad-dissapointed eyes, češ »kak si lahko taki«. Ja kaki, pizda??? Realist, mater ti nabijam. Ne me fukat z nekimi psihološkimi forami usmiljenja in pihanja na dušo češ »pa saj ti to obvladaš, boš 1,2,3 zrihtal«. Ja obvladam, prekleti magarac, ker sem se naučil in znanje je vrednota, ki je plačljiva, tak da če ti znam naredit super in 1,2,3 je cena prav zato toliko višja kot pa če bi naredil povprečno in recimo enkrat letos.

In poln kurac imam vseh, ki se prodajajo pod ceno in uničujejo razvoj kvalitetne storitve, ker DEJSTVO je, da danes za doseganje optimuma potrebuješ ZNANJE in KAPITAL. Večina pa ima 5% znanja in en kurac od kapitala, pa se imajo za boga i batino. Ja lulibuli, ko se boš odklopil od štipendije, študentskega dela, bivanja pri starših in zaživel od lastnih prihodkov ti bo jasno zakaj tu bentim. Tak da če si to, za to kar se prodajaš, pol bodi že zdaj za PRAVO ceno.

In za vse, ki bi radi karkol od mene: povejte to DIREKT, KONKRETNO in OB ENI PRILOŽNOSTI. Ne da mi hodite z »ja, veš, jaz bi mel nekaj«. Ja kaj pičko materno? Eno na gobec al 3 prste v rit? Nič od tega ne dobiš pr meni.

In pol mutijo in mutijo, ker DEJANSKO ne vejo kaj bi radi oz. kak bi povedali kar mislijo, da vejo, da bi radi. Hkrati se pa imajo za največje strokovnjake in si ne dovolijo rečt a ma baš ništa. Zraven še nažirajo živce, ko si vsakih 5 minut zmislijo nekaj novega in s tem podrejo večino že postavljenega koncepta.

Glej Kekec, naredi ti svoj »brainstorm« doma in ko boš vedel KAJ, KAKO in ZAKAJ, se mi oglasi. Za poslovni small talk si najdi koga, ki je plačan za to.

Če si prebral do sem in se režiš, pol lajkaj, če imaš kakršnekoli druge občutke, pa se zamisli, če nisi vzrok za nastanek tega zapisa.

No comments: